Kotielämää - kirppislöytöjä - käsintehtyä - pihahommia - kaikkea kotoisaa

tiistai 5. marraskuuta 2013

11 kohdan haaste


Sain Hapsuli-blogista haasteen. Kiitoksia siitä! Haasteet ovat minustakin kivoja, vaikka en meinannut tähänkään muistaa vastailla! Tällä kertaa päätin käyttää kevyempää versiota, sillä olen tähän haasteeseen jo osallistunut aiemminkin.

Haasteen tarkoitus on etsiä blogeja, joilla on alle 200 lukijaa, ja kasvattaa niiden lukijakuntaa
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään
2. Jokaisen haastetun tulee vastata 11 kysymykseen, jotka haastajasi on valinnut
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä haastetuilleen
4. Haastetun tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Kerro, kuka sinut on haastanut ja kenet haastat
6. Eikä sitten haasteta samaa blogia takaisinpäin :)


11 asiaa minusta:
 
1. Minä olen sairaslomalla nyt.
2. Sairasloman syy on keuhkokuume.
3. Minun on vaikea osata levätä normaalisti.
4. Nyt kuitenkin olen niin väsynyt, etten paljon mitään jaksaisikaan, vaikka mieli tekisi. Siksi nyt vaan lepään.
5. Minulla on äärettömän ihanat lapset!
6. Olen kissanomistaja, joka haaveilee koirasta.
7. Minulla on vihreät silmät.
8. Syön tällä hetkellä huonosti, kun mikään ei maistu kipeänä ollessa.
9. Normaalisti syön terveellisesti, kasviksia, kanaa, kalaa, vähän lihaa. Ei eineksiä.
10. Minulla on liikaa tavaraa. Olen siis hamsteri.
11. Olen innostunut kierrätyksestä.

Meidän Paavo imitoi mainiosti aitoa sohvaperunaa


Sitten ne Hapsuli-blogista saamani kysymykset, jotka ovatkin mukavan jouluisia.

1. Oletko jo tehnyt jouluvalmisteluja tällä vuodelle? Mitä? Olen neulonut lahjoja ja yhden lahjan olen jo ostanutkin.
2. Paras joulujuoma? Eiköhän se ole glögi.
3. Oikea kuusi, tekokuusi vai ei kuusta ollenkaan? Oikea kuusi on paras. Meillä tosin on nyt ollut muovikuusi muutamana vuonna.
4. Otatko mielummin suklaakonvehdin vai vihreän kuulan jos tarjotaan? Vihreät kuulat houkuttavat enemmän tällä hetkellä. Suklaansyöntiä olen vähentänyt.
5. Mistä jouluruoasta joulupöydässäsi voisit luopua? Voisin luopua esim. imelletystä perunalaatikosta.
6. Ostatko vai teetkö lahjat mielummin itse? Teen mieluiten itse.
7. Leivotko paljon jouluksi? Mitä? Tykkään leipomisesta ja leivon piparkakkuja, joulutorttuja, kuivakakkuja, pullaa ja joskus jotain suolaista ja pikkuleipiä.
8. Milloin kauppojen pitäisi mielestäsi avata joulukausi? Joulukuun alussa riittäisi hyvin.
9. Pitääkö riisipuurossa olla manteli? Kyllähän se kiva on, mutta ei välttämätön.
10. Jouluinen (tai omaan jouluusi vahvasti kuuluva) tuote, jonka lopettaminen saisi sinut harmistumaan? Ei tule mieleen mitään erityistä juuri nyt.
11. Aiotko hankkia joulukalenterin itsellesi, millaisen? En hanki kalenteria itselleni. Oppilailleni kyllä teen askartelukalenterin, jossa joka päivälle askarreltavaa tai jotain värkättävää ja luen lisäksi kalenterinmuodossa olevaa kirjaa "Maukka ja Väykkä ja mieletön lumipallo" koko joulukuun ajan. Se on kiva kalenterikertomus.

Ja EDIT: Unohdin laittaa tähän ne 11 uutta kysymystä! Eli tässä tulee:

1. Missä vietät mieluiten joulua!
2. Mikä on mieluisin jo käymäsi lomakohde?
3. Mikä olisi unelmiesi lomakohde?
4. Mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle?
5. Mikä on varhaisin lapsuusmuistosi?
6. Millaisia muistoja sinulla on elämäsi ensimmäisestä koulupäivästä?
7. Onko joku opettajistasi jäänyt erityisen tärkeänä mieleesi?
8. Kissa- vai koiraihminen, kummaksi itsesi luokittelet?
9. Kerro yksi joululahjatoiveesi?
10. Lottoatko tai pelaatko esim. Kenoa?
11. Mikä on mieluisin itse tekemäsi käsin tehty juttu?


Neljäntenä kohtana haasteessa minun piti haastaa 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa. Haaste lähteekin nyt seuraaville ihanille blogeille/bloggaajille, jotka haastoin jo aiemminkin. Unohdin nimittäin kertoa heille, että olen haastanut... Sorry, nyt kerron kyllä:

  1. Biegga
  2. Björkbacka
  3. Black Rose
  4. Oravanpesä
  5. Sisko neuloo
  6. Hiljamaarian sisustuskirja
  7. Huvikumpu Living
  8. Ihanasti kotona
  9. Jaanailijan uusi elämä
  10. Kittens Klädkammare
  11. Mamma Roosa

Siinäpä niitä haastettuja, mutta valitettavasti en osaa sanoa, onko haaste kiertänyt jo heillä. Kiva näihin oli vastailla, joten toivon, että mahdollisimman moni näistä ottaa haasteen vastaan. Kannattaa muutenkin käydä näitä blogeja katsastamassa, sillä ihania blogeja ovat kaikki!

 
 

3 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta :) Haaste onkin tuttu jo entuudestaan :)

    VastaaPoista
  2. Hei, kiitos haasteesta!
    Minullakin tämä on joskus ollut, mutta ihan kiva vastailla taas uusiiin kysymyksiin :)

    VastaaPoista
  3. OI kiitos! Olenpa maailman huonoin vastaamaan näihin haasteisiin arjen kiireiden takia - mutta katsotaan, miten nyt käy ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Poikkeathan toistekin luokseni!