Kotielämää - kirppislöytöjä - käsintehtyä - pihahommia - kaikkea kotoisaa

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Oi, mikä arvonta!

Meinasi ihan täysin käydä köpelösti, eli melkein missasin White&Freshin ihanan arvonnan! Osallistumisaika päättyy jo tunnin päästä, mutta äkkiä vielä mukaan White&Fresh arpoo yhden Humantool -satulatuolin! Kuvaa en näköjään saa jostain syystä siirrettyä, mutta käykää kurkkaamassa, jos ei ole tuttu. Olen testannut tätä messuilla kerran ja tykästyin kovasti.


No, näköjään Mozilla antaa lisätä kuvia, Explorer ei...




3 kommenttia:

  1. white & fresh arpoo tuon tuolin ja little b arpo jotaki muuta..en nyt muista jottamitä..

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mehtänemäntä! Minä täällä sekoilen, kun olin kahdella koneella (läppäri ja tabletti) yhtä aikaa. Toisella luin just LittleB:n juttuja ja niinhän minä kirjoittelin toisella sitten siinä välissä jo ihan omiani. Ei sais silleen sählätä, mutta minä usein ikävä kyllä teen niin...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Poikkeathan toistekin luokseni!